PHOENIX (AP) – In an April 13 story about a surrogate mother carrying quintuplets, The Associated Press incorrectly reported the name of her husband. He is Jerad Anderson, not Gerard.


Only subscribers are eligible to post comments. Please subscribe or to participate in the conversation. Here’s why.

Use the form below to reset your password. When you've submitted your account email, we will send an email with a reset code.