A story on B8 in Wednesday’s paper concerning Dallas Plantation and Poland Spring contained incorrect information. An appeal of the spring water company’s permits to truck water from aquifers in the plantation is being made to the state Supreme Court by the Rangeley Crossroads Coalition, not by the Dallas Plantation Board of Assessors. The information was incorrectly reported by the Sun Journal.