NORWAY — A story published Tuesday on Page B1 of the Oxford Hills edition should have said Richard Little resigned from the Norway-Paris Cable TV board on Jan. 22. Information on the resignation sent via email to Paris Town Manager Amy Bernard should have been attributed to Little. The information was incorrectly reported by the Sun Journal.

filed under: